Visa ett inlägg
Oläst 2004-06-28, 22:26 #17
Peter_B Peter_B är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
Peter_B Peter_B är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2004
De kontaktar normalt mig och säger vad de behöver/vill ha, och om det inte finns någon anledning till att inte installera det så gör jag det. Men jag har inga avancerade omröstningar eller liknande. Verkar programpaketet ok vid en anblick och lite tester så kör jag in det, inget konstigt.

Kontrollpanelen ja, den är ful som stryk det håller jag med om, men den gör jobbet. Hos de jag kommer att försöka integrera mitt företag med finns en, snart två, skickliga designers som jag räknar med kommer att fixa den (om inte så för att dom inte tål att se den...).

Det stämmer att jag sköter den dagliga driften i princip själv (får hjälp med papperen givetvis). Håller med om att det inte är optimalt, även om det finns en plan (folk som kan ta över) om jag tex faller i koma ett halvår eller dör eller så (ja, som företagare måste man absolut planera för det!).

Nu är det ju så att jag aldrig är särskilt långt från servrarna rent fysiskt, så om de måste få en spark är jag där och kan ge den. Om jag är i behov av någonting akut som inte kräver ingående kunskaper i hur systemet funkar (tex en studs) ringer jag bara.

Men som sagt, inom kort kommer mitt webbhotell vara en del av en lite större organisation (inte ett annat webbhotell, eller för den delen it-företag...), så då kan jag ta semester...

/Peter
Peter_B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat