Citat:
Anmäl det till polisen, låter ju som om det är någon som är tillfälligt anställd och jobbar just måndagar.
|
Jag lämnar in en reklamation till Posten på varje försändelse som försvinner och jag vet att dom lägger ner stort arbete på att försöka komma till rätta med problemen.
Kan det mykcet väl vara, vet att dom även har problem med extrapersonal i samband med julkortsorteringen.
Citat:
Testa med att skicka nåt brev utan din tejp på.
Kan ju vara någon på posten som känner till din erotiska shop och tar hem paketen för eget bruk och på så sätt slipper betala.
Om så är fallet skulle jag rekomendera att skicka paketen utan tejp eller sätta tejpen på insidan paketet, tex sätta ett till papper över tejpen. På så sätt ser ju kunderna tejpen iaf.
|
Jag anser inte att jag skall behöva bli lidande för att det finns rötägg på Posten, jag vägrar att acceptera att dom skall "vinna" över mig när det är dom som har problem.
Citat:
Du kan inte följa paketet med ett kolli-ID? Så att du ser exakt var på vägen det försvinner, vill säga.
|
Inte på dom som betalar med kreditkort, dom skickas ju bara i ett madrasserat kuvert eller låda som brev, endast med en adresslapp på, får ju inget kollinummer då.
Postförskottsbeställningar försvinner aldrig eftersom dom går att spåra som du skriver.
// Mats