 |
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 1 626
|
Haha, på tal om dålig support..
Farsan hade skaffat COMHEM, sen cirka 10 månader efter när han ville säga upp det så kunde man inte komma fram. Ringde verkligen typ varje dag under cirka 1 månads tid och ända man fick höra var "Vi har mycket att göra just nu, tack för ditt samarbete" eller något i stil med det.
Så det gick en månad till och vi fick självklart en Faktura för linan vi knappt använt under 11 månader.
Farsan valde att inte betala för att kunna komma i kontakt med någon (inkasso osv).
Sen när inkassot kom så var det mycket lättare att lösa det hela..
Riktigt kasst. Man får verkligen vad man betalar för.
EDIT: Han skickade självklart in brev skriftligen om att han ville säga upp också när de inte svarade i tel.
|