Visa ett inlägg
Oläst 2007-08-11, 14:31 #113
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Det var väldigt lätt att komma i kontakt med er för att sätta upp ett konto, ni var snabba på att svara på frågor och att återkomma för att få ett så snabbt avslut som möjligt. Efter att vi skrivit på pappret känns det lite som om ni tappade intresset för oss.

Jag blev lovad att få komma med bland nyheterna som "BoPunkten ansluter sig", men där har det varit tyst. Vi har nu varit anslutna i över en månad, och det har kommit andra nyheter på er sajt, men inget om oss.

Av de affiliates som sökt till vårt program är jag själv (med mitt affiliatkonto) den som genererat flest visningar, klicks etc., jag förstår att det inte är ert ansvar att leverera visningar, men vad jag då önskade var att höja klick-provisionen och sänka sale-provisionen för att få fler att våga länka, svaret jag fick var att mailet vidarebefodrats till den som är ansvarig för detta, det var en vecka sedan, jag väntar fortfarande på svar.

Jag skulle gärna se samma engegemang EFTER man betalat pengarna för att ansluta sig som innan man betalat dom. Om inte jag tjänar några pengar på mitt affiliateprogram så gör ju inte ni heller det!
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat