 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 4 021
|
Jag kan hålla med om att BBBs support är under all kritik. Fast jag vet inte om jag blir så mycket gladare på Telias "Prova att starta om modemet och ring igen om det inte fungerar." som man får höra varenda gång. Till och med när blixten käkat upp hela kopplingspunkten i telestationen. Inte f-n vill jag sitta 20-30 minuter i telefonkö igen bara för att puckot som svarade inte tror på att man redan har försökt starta om modemet.
Att BBB använder GDG-metoden är också tyvärr känt. Jag har fast lina (10/100) från BBB och vi har väldigt sällan problem men när det skiter sig så är det rejält. DHCP och DNS är tydligen något som BBB tycker att man kan köra på vad som helst och helst inte ha någon form av redundans. Det är så jag upplever det iallafall.
|