Du har rätt i det mesta digiArt! Får tacka så ödmjukast för proffstyckandet
Vad gäller logotyp så håller jag helt med. Har dock inte fått någon "aha-upplevelse" om hur jag vill ha loggan, så därför finns det ingen. Måste nog sätta mig ned ett tag med papper o penna o illustrator. I dagsläget funkar den krypande ungen som logga. Klickar man på den kommer man till startsidan. Valde dock att ha en "förstasidan"-länk också, för de som inte är helt vana med logga-klickande
Har kapat presentationen en aning nu. Förmodligen måste jag kapa den ännu mer, men jag får ta det i små steg helt enkelt.
Du har helt rätt gällande aktiva besökare, medlem i fokus, och hela listan. Jag måste se över det där helt. Att välja ut intressanta trådar är smart. Har försökt göra något liknande med "debatt"-tråden, dock så är den inte en del i listan med det som hänt senast. Kanske värt att fundera på en annan lösning.
Återigen har du rätt om att ha alla tre bilder i samma ruta. Det är precis sån här feedback jag ville ha. Just den med bilderna hade jag nog också givit i feedback till någon annan, men nu hade jag blivit hemma-blind.
Uppskattas djupt att du tog dig tid! Ska se över de värsta sakerna så fort tiden finns. Tack!