Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jan 2004
|
Logotyp? Jag saknar en grafik för heybaby.se. Den ligger också jättekonstigt till höger runt inloggningen.
Länken "förstasidan" om du skapar en logga, då blir det en naturlig länk till förstasidan. Det är standard för webbplatser idag att loggan tar dig till förstasidan.
Presentationen bla bla bla bla...för mkt text. Kapa, kapa, kapa. Du har inte många sekunder på att fånga besökarens intresse. Du har dessutom "mötesplatsen för..." på två ställen, i toppmenyn och i presentationen.
Aktiva besökare? Finns det inaktiva?
Medlem i fokus, bör inte ligga i toppmenyn. Lägg istället deras presentationsfoto i huvudfönstret, ungefär som linslusen, men lägg till en ytterst kort presentation av denne. Nu begriper jag inte varför den finns, och "hela listan" på vadå? Fokusmedlemmar?
Plocka ut intressanta trådar och presentera på förstasidan, ungefär som att det vore en intressant artikel. Kika förbi bold.se, de gör så.
Linslusen, favoritbilden och nyaste bilden. Alla har med fotoalbumet att göra. Gruppera i en ruta istället för tre, nu ser det ut som att det vore tre olika sektioner.
Många kommentarer, du behöver inte hålla med, men det är mina snabba synpunkter.
|