Visa ett inlägg
Oläst 2007-08-01, 12:05 #25
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Mitt största problem med dina inlägg är att du inte verkar förstå att
de flesta här på forumet bedriver seriös verksamhet i form av ehandel,
försäljning av konsulttjänster och försöker bidra till internet på ett
seriöst och vettigt sätt. Vi är unga, entusiastiska och brinner för det vi gör.
Det tvekar jag inte en sekund på..

Citat:
Du däremot, verkar vara en gammal gubbe som bara vill tjäna pengar på
enklast möjliga sätt. Att det råkar involvera att spamma google på så
listiga sätt som möjligt bekymrar dig inte det minsta.
Gammal gubbe... Mycket har jag kallats för men aldrig gammal gubbe men kanske är gammal om man är 33år på detta forum JA mitt mål med siterna är att dra in pengar till mig själv och till mina klienter men det är kanske fel.. Kanske skulle man göra allt jobb gratis o lägga ner företaget.. =) Att spamma google funkar inte men det trodde jag du visste redan.. Om så var fallet så skulle vi inte ha kunnat haft ett långvarigt samarbete med just google.. eller hur?

Citat:
När du säger att du använder automatiska program för att generera content; ringer det inga klockor? Inga automatiska program kan generera ny informell information utan de kan bara i bästa fall återskapa och skyffla om. I de flesta fall med dåligt resultat
.

Inga automatiska program kan generera ny informell information???? Öhhhh nu är du ute o cyklar igen ... JO det finns faktiskt och informationen hämtas automatiskt från bla yahoo news (ett av många många många ställen) därav används det på mina nyhetssiter som jag skrev om tidigare.. Hemligheten är att ändra/uppdatera med jämna mellanrum vilket görs per automatik.. Du har rätt i att inga program finns ute på marknaden men vi har dem o har inga planer på att lägga ut dem..

edit:
Citat:
Alltså Tomas B det du tog upp i ditt andra långa inlägg är bara att du gått in mer på djupet vad gäller MFA sidor, att du har vidareutvecklat det och ädlat
den konsten till att få bättre content med ghostwriters osv osv.
Få bättre contents med ghostwriters..?? Jo självklart är det så.. Du måste skilja på artikelsiter o nyhetssiter som jag bygger med egna program. Till artikelsiterna använder jag ghostwriters för att skriva keywords rika artiklar som jag sen publicerar på mina sidor samt på olika directories.. Inget konstigt med att använda sk ghostwriters för att spara tid då det kan bli lite jobbigt att skriva 25artiklar per dag om creditrepair eller acne helt på egen hand o dessutom på klockren engelska..
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat