Visa ett inlägg
Oläst 2007-08-01, 10:47 #8
Forsgrens avatar
Forsgren Forsgren är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2007
Forsgren Forsgren är inte uppkopplad
Nykomling
Forsgrens avatar

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Originally posted by JonathanS@Aug 1 2007, 08:47
Om det första inlägget från en ny medlem ut så här så är det fullt förståeligt att moderatorerna reagerar. Vi har sett ett flertal tidigare exempel på personer som blivit medlemmar enbart för att försöka "skriva ner" ett företag. Nu säger jag inte att det är fallet här, men det har hänt tidigare.

Vi har arbetat med Anders på Shellkonto/O&K vid ett flertal tillfällen under ett antal år. Det beteende du beskriver går helt emot vår erfarenhet och uppfattning av honom. Vi är väldigt nöjda med hans insatser och vi rekommenderar honom varmt för detta.
Jo, jag kan kanske förstå att det ser illa ut. Tråkigt som sagt att min entré på forumet blev med ett sådant här inlägg. Hade mycket hellre diskuterat något roligare.

Jag har också tidigare haft positiva erfarenheter av Shellkonto, men efter alla de konstanta problem och bitvis mycket dåliga bemötande vi har fått så kan jag inte rekommendera Shellkonto till någon. Snarare det omvända.

Du kan själv se i vår konversation att Anders skriver den ena anledningen efter den andra (i flera fall går de mot varandra dessutom) för att försöka rädda skinnet på Shellkonto.

Nu senast har jag begärt att få en kopia av uppsägningen, vilken de ju borde ha med tanke på att de har påstått att vi skulle ha sagt upp kontot. Sedan dess har jag ignorerats fullständigt.
Forsgren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat