Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-31, 21:15 #4
Forsgrens avatar
Forsgren Forsgren är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2007
Forsgren Forsgren är inte uppkopplad
Nykomling
Forsgrens avatar

Reg.datum: Jul 2007
Citat:
Originally posted by klein@Jul 31 2007, 19:20
Om det nu är sant det han säger!

Jag är väldigt skeptiskt såna här inlägg. Det finns alltid 2 sidor av ett mynt. Tomma tunnor skramlar alltid mest, bara att man springer ut på forum starta smutkastning kampanjer, får det hela att lukta någort surt och illa , dessutom som första inlägg.

Sedan använder man e-post som "bevis" som kan modiferas efter eget behov och tyckte, väldigt skeptiskt till sanningshalten i hela storyn. Men det är min syn på saken.
Ja, det är dessvärre sant.

Tomma tunnor behöver inte alls skramla mest, i det här fallet så för vi väsen helt enkelt för att vi har fått nog av behandlingen vi fått utstå. Tror nog att du skulle få nog till sist om du fick en hel sida raderad utan förvarning och att företaget i fråga sedan behandlar dig som skit.

Vad ska vi i Lava göra då? Bara sitta tysta och finna oss i situationen?

Jag kom hit för att fråga efter råd vad man kan göra åt saken eller för att i bästa fall hitta någon som varit utsatt för samma sak och som då kunde bidra med sin historia.

Skulle jag hellre postat några tomma inlägg till en början bara för att detta inte skulle vara mitt första? Jag tycker också att det är tråkigt. Som jag sade "Jag önskar verkligen att min första post var muntrare än denna, men läget är som det är och det går inte att göra mycket åt det."

E-posten ligger arkiverad på det Gmailkonto jag använt i kontakten med Shellkonto, vad jag vet så kan jag inte hålla på och redigera dem som jag vill.

Vad skulle krävas för att du skulle bli övertygad?
Forsgren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat