Citat:
Det är just det som ett forum är till för... Kom gärna med kritik o frågor men inte med påståenden tagna ur luften...
|
Taget ur luften är väl precis vad det mesta du skriver är; du har ingen sida i din profil (vilket är emot reglerna här på WN). Det finns egentligen inget som säger att du inte bara hittar på att du tjänar pengar. Nu säger jag inte att du gör det, för varflr skulle du inte kunna tjäna pengar på SPAM?
Det du har skrivit ovan är bara en repost av saker som de flesta här på forumet vet om (dvs babblet om att använda bloggar, unika domäner med ett fåtal keywords osv). Det är gammal skåpmat som har varit känt sen internet startade i princip.
Mitt största problem med dina inlägg är att du inte verkar förstå att de flesta här på forumet bedriver seriös verksamhet i form av ehandel, försäljning av konsulttjänster och försöker bidra till internet på ett seriöst och vettigt sätt. Vi är unga, entusiastiska och brinner för det vi gör.
Du däremot, verkar vara en gammal gubbe som bara vill tjäna pengar på enklast möjliga sätt. Att det råkar involvera att spamma google på så listiga sätt som möjligt bekymrar dig inte det minsta. När du säger att du använder automatiska program för att generera content; ringer det inga klockor? Inga automatiska program kan generera ny informell information utan de kan bara i bästa fall återskapa och skyffla om. I de flesta fall med dåligt resultat.
Vad som skrämmer mig är att du har en liten skara av fanboys här. Vad deras motiv är kan jag bara ställa mig frågade till.
Jag borde veta bättre än att gå i klinsch med dig, men eftersom du tillåts härja fritt här på forumet så har jag jävligt svårt för att låta bli.
Om nån vill veta hur man tjänar pengar på nätet långsikt på riktigt så kan jag inte annat än rekommendera läsning av tex z-ztreams blogg (dan.se). Alla tjänster som inte är byggda med användare i första hand kommer att failera för eller senare.
Du tycker att jag är barnslig och onödigt verbal -
Citat:
Du har som vanligt ingen som helst aning om vad jag pratar om men ändå så vill du bara synas på forumet genom att komma med påståenden som du tagit från luften.. Jag har nu levererat en gratis straffspark o jag väntar på vad du ska komma med i nästa post.. wink.gif
|
Du säger själv att forum är till för att hjälpa andra på, och det är precis det jag gör. Att hindra dem från att gå på ditt bullshit.