Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-31, 12:31 #11
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Tomas B Tomas B är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Tack Tomas!

Intressant läsning!

Det är det här som WN skall vara till för, HJÄLPA VARANDRA!

/Thomas THL
Håller med!! Problemet är att många forum eller besökare på forum är rädda för att dela med sig av hur de arbetar av olika skäl.. kanske är de rädda för att bli kopierade eller utskrattade av andra medlemmar vilket är mkt tråkigt..

Vi sitter alla i samma båt o är det fler som vill tala om hur de arbetar annat än att "jag bygger sidor för adsense" så är det mycket tacksamt.. Själv kommer jag som ovan att dela med mig av olika saker som har funderat under många år o är det en enda person på detta forum som blir hjälpt av detta så är det jätteroligt och målet är nått.. Det jag delar med mig av är inget som är taget ur luften utan det som fungerar idag, har funderat en längre tid samt det som vi aktivt arbetar med dagligen.. Vi är ute efter ett långvarigt företagande på nätet o inga snabba cash som funkar en vecka..

Kanske kommer jag att starta en svensk sida för detta, kanske kommer jag att bara skriva här - det beror på arbetsbelastningen o lustenm men det som är viktigast är att vi vågar släppa lite hemligheter o hjälpa varandra.. Det är just det som ett forum är till för... Kom gärna med kritik o frågor men inte med påståenden tagna ur luften...
Tomas B är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat