Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-31, 04:43 #11
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Ursprungligen postat av fors
Citat:
Originally posted by -klein@Jul 30 2007, 16:26
Citat:
Ursprungligen postat av Spindel
Sverigedemokraterna är nazister? Med samma synsätt tycker du väl att Vänsterpartiet är kommunister och Moderaterna anarkister?
Jag sympatiserar inte med Sverigedemokraterna men din insikt i politik verkar inte vara överdrivet stor...
Sverigedemokraterna är bör definera som Ny Nazister / Facister, du är väl inte så korkad att du har gått på deras skitsnack om att dom har demokratiska värderingar hej och hå?

Vad begrundar du det på? Det vore fördelsaktigt om du använde dig av källhänvisningar. Och, bara för att det för 10-20 år sedan hade vissa ankytningar till nazismen så betyder inte det att partiet har det i dag. Jag är bara intresserad.
1) Enkelt läs historia.
2) Lyssna på vad dom säger.
3) Samma sak som sägs idag , sades av en misslyckad kopral/kostnär på 20 talet.
4) Ersätt Judar med Muslimer.

Jag tycker man visst kan gå på sånt som hände för bara 3-4 år sedan , eftersom det säger vilken mentalitet som finns i partiet. Se bara deras politik i dom kommuner dom har fått fullmäktigeplaster i. Ingen kan anklaga Sverigedemokratera för särskilt framgångsrika.

Däremot bör man nog vara rädd för det poltisk dödläge som uppstår, om man får en hög med missnöjespoltiker från yttersta högerkanten som vågmästare. Se bara när Ny demokrati vad med och styrde Sverige, vi hade den högsta arbeteslösheten sedan 30 talet i Sverige.
klein är inte uppkopplad