Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-29, 08:28 #6
aerosoles avatar
aerosole aerosole är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2004
aerosole aerosole är inte uppkopplad
Nykomling
aerosoles avatar

Reg.datum: Oct 2004
Ser helt ok ut, dock lite väl mycket grönt. Skulle vilja se lite variation i färgschemat för att göra det lite mer intressant.

Den vita raden som bryter av mellan headern och ClientExec Designs "bannern" gör så att sidan känns bruten istället för avdelad. Du kanske kan tona ner den och göra den ljusgrön istället för helt vit? Utrymmet mellan headern och resten av sidan känns också väldigt väldigt hög, testa minska den lite för att få sidan att hänga ihop mer.

Knapparna i headern och "bannern" som jag nämnde ovan passar verkligen inte in, de känns som från en helt annan värld jämfört med sidan i helhet. Du kanske inte hunnit att pilla på dem ännu men jag tycker du skall göra om dem.

I contentarean på höger sida så har du väldigt mycket text, temporär sådan just nu, men hur har du planerat att lägga upp det sedan? Skall det vara en hög av text, eller kommer du att dela upp det lite finare?

Tror du kan göra allt lite mindre, då menar jag allt. Du har tagit i lite väl mycket på storlekarna vilket gör att sidan blir större än vad som behövs.

Fö så tycker jag du gjort ett bra jobb hittils.
aerosole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat