Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-28, 09:10 #30
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by www.ericssonstrading.se@May 8 2007, 14:11
Goddagens, första inlägget för mig här. Jag driver idag www.ericssonstrading.se och jag lägger idag ca 150 :- / dag i sponsrade länkar. Min fråga till er slipade rävar är vad en optimering av min sida på ca 20-30 ord bör kosta och hur ni tror den investeringen står sig mot att fortsätta köpa sponsrade länkar? Finns det tips på bra seriösa Företag så mottages även detta tacksamt. Tack på förhand
Börja med att invenstera i ny utveckling av sajten. Den sajt du har idag är direkt sökmotorsfientlig. Det kanske går laga och fixa med lite sitemaps och sånt, men det bli inte bra.

Du kanske måste byta mjukvara, server osv..Du har gjort misstaget och byggt din sajt på en leråker, nu måste man riva skiten för att bygga om det på fastmark, om man skall uttrycka sej lite enkelt.

Sedan skall som någon nämner här i forumer, man bygga hela sajten SEO från början, dvs det där du skall anlita någon svindyr SEO konsult , som duttar lite i koden och lägger upp lite länkar till dej är meninglöst, då kan du lika bra supa upp dom pengarna du hade tänkt lägga på dyra SEO konsulter, i alla fall trevligare.

Sedan tro att du inte behöver läggar särskilt mycket mer pengar på SEO, kanske köpa lite inlänkar och sånt.. Gör om, gör rätt.. Är det bästa sättet att lösa problemet.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat