Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-24, 10:51 #34
SweCats avatar
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2005
SweCat SweCat är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
SweCats avatar

Reg.datum: Nov 2005
Tack för alla förslag. Jag ligger hyfsat i pris, men inte så att det går att höja priserna. Som jag förklarade i början kattfolk är mycket priskänsliga, service kvalité osv spelar inte sådan roll hos den större massan. Det är otroligt viktigt med relativt låga priser. Det finns de som tittar på kvalité främst på klösträden, men det är ett litet fåtal av mina kunder. De flesta bryr sig mer om priset än om själva varan. Det är handla på ÖB och Rusta mentalitet på de flesta om ni förstår vad jag då försöker förklara. Tror att det är mycket det som är problemet, de är inte riktigt vana vid att betala för saker. Sedan när jag sitter och kikar ser jag att väldigt många nekas faktura pga betalningsanmärkningar.

Det är en målgrupp som är delad i två kan man säga, dels de som vill ha exklusiva bra saker till katten och dels de som vill fynda på ÖB och helst inte betala alls....

Att lägga till frakten i varukorgen är ett bra alternativ och det ska jag fixa, men det konstiga är att jag ser ju redan i dag på statestiken att de som lägger ngt i varukorgen oftast också genomför köpet om de inte nekas faktura pga betalningsanmärkning.
SweCat är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat