Citat:
1. Jag är beredd att överlåta domäner catwebb till henne (det var jag från första början och jag tjänar ingenting på det).
|
Bra för dig, lättar det ditt samvete så visst.
Citat:
2. Att ha det innehåll på sin sida ang Dinannons , som hon har, skadar min verksamhet (har bevis). Så jag vill att hon ta bort det . Kanske straffbart? Inte kanske utan det är det.
|
Om det är ren lögn som hon skriver så kan det betyda att det rör sig om ett lagbrott. I annat fall så har du bara dig själv att skylla.
Citat:
3. Hon har ingen anledning att skriva "skit" om dinannons/catwebb.
|
När en annan webmaster skapar en konkurrerande sida med väldigt likt domännamn så har man anledning att slå tillbaka. Finns inte mycket att göra år folk med låg moral men man ska inte låta bli att försöka.
Citat:
4. Varför så stor snack om antalet besökare på Catwebb . Det har inte med saken att göra.
|
Om du sitter och skickar ut mail med falska siffror till "våra" webmastrar som slänger ut stora summor pengar på annonsering så är det helt klart relevant för oss. Fula fiskar ska skjutas och om du är en sådan tänker jag inte kommentera. I vilket fall som helst är det mycket relevant om du marknadsför din sida med påhittade siffror.