Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-22, 14:12 #37
Melior Melior är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 14
Melior Melior är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Dec 2006
Inlägg: 14
Ett litet ord till på vägen - den här tråden ska inte tas bort - ni VILL inte att den tas bort.
Låt mig förklara varför:
- Om ni får bort den så verkar det som att ni mörkar kritik och det blir lite som när Digg försökte stoppa floden med kod för att låsa upp HD-formatet. Gör tvärtom - se till att fortsätta bolla idéer här och få oss att märka hur ni utvecklas. Det kommer att göra att era kritiker till slut blir era förespråkare och då kommer ni att ha hittat de mest trofasta följeslagare som går att få.

Citat:
sedan sidan har varit under nyproduktion av design så har vi haft 150 besökare per dag i snitt ( stats finns ) vilket är mycket bra för en ökänd sida.
Ja, det kanske det är, men det är inte min poäng. Hur många av de kommer tillbaka? Uppdatera i bakgrunden istället. Byt ut allt under ett par timmar mitt i natten. Se till att sidan alltid ligger uppe och när den mot förmodan inte gör det så ha ett bättre meddelande redo som gör att folk känner att ni är seriösa, men ändå har lite humor.
Kolla på hur till exempel Twitter gör det.

Annars så kommer folk inte tillbaka. Ni kanske får in nya besökare, men ni får inte tillbaka redan befintliga - och det är ju de som ska bli era trogna kunder.
Melior är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat