|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Nov 2005
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Nov 2005
|
Hm, kattsanden är inte det stora problemet, har mer problem med kattburar, lådor m.m. som är stora och lätta. Har dock sett över sortimentet och kvar är nästan enbart mindre saker. Men i mitt fall har jag även andra kostnader är frakter, som emballage osv vilket gör att sänka frakten är inte ett alternativ i mitt fall.
99 kr är min smärtgräns.
Visst förstår jag också att det beror på varans pris, men samtidigt hur mycket gnäll ska man som kund utsätta ett företag för? Är det rimligt att ringa kl 23.00 och skälla ut personen i andra änden för att man inte vill betala 99 kr i frakt och därför inte vill handla? Är det rimligt att man som företagare ska sitta och besvara ett antal mail varje vecka där kunden gnäller, jag kan inte handla hos er för att frakten är för dyr? Varför är ni så dyra. När man sedan jämför sig med liknande butiker så är man själv nästan billigast. Är folk sådana? Om jag ser till mig själv, hittar jag en webshop med för dyr frakt så letar ajg bara upp en annan och handlar. Inte f-n skriver jag långa mail eller ringer och skäller ut butikens ägare..... Är det bara mina kunder?
Jag vet att katt och hundfolk är knepiga men är det hela förklaringen...
|