Citat:
Vad ligger inkomsterna på just nu?
|
Det känns irrelevant att svara på då jag byggt upp en kundbas under flera år alternativt alltid fått en engångssumma för varje Real-money player. Kan dock säga att till Bet365 som jag har mest aktivitet på har jag ungefär 7 klick per dag till med nuvarande banners. Ungefär 0-3 nya real-moneyspelare per månad men betänk då att jag inte uppdaterat sidan alls på 6-9 månader. När jag tog in Bet4e så fick jag in ungefär 400 player-money spelare på 2 månader dit då de hade
massor av freerolls. Tyvärr hade de någon dold avgift som gjorde att jag fick betala när mina spelare spelade en freeroll så jag kom aldrig på plus där och tog bort deras banner efter ett tag. Det visar iaf potentialen litegrann och jag bjöd på en del real-money players åt dem, tyvärr.
Citat:
Och vart kommer informationen om freerolls ifrån? Någon feed ifrån de olika företagen eller uppdateras manuellt?
|
Tyvärr uppdateras allt manuellt och en anledning till att jag vill sälja är att jag inte har tid att hålla sidan up-to-date. Kan även nämna att koden är några år gammal och lite roligt kodad när man ser på den nu i efterhand. Den har dock fungerat utan problem.
Fler frågor? Ni som ville ha mail / pm, skriv helst era frågor hit så alla kan ta del av svaren.
Angående priset: Jag säljer direkt om jag får 40.000kr, då avslutas denna budgivning. Mycket möjligt att jag säljer för mindre men jag kommer låta budgivningen pågå iaf till mitten av augusti om inte taket på 40.000kr uppnås.
Högsta budet just nu: 20.000kr.