Citat:
Originally posted by seo-sweden@Jul 10 2007, 13:47
Måste nog hålla med. "Vann" deras auktioner på ett antal ord men de lyckades inte registrera något av dem. Neware lyckades dock klippa musik instrument . se åt mig.
Hur bär man sig åt för att hinna göra en beställning på neware innan någon annan? Verkar som om de alltid har en förbeställning på populära domäner.
|
Kolla listan dagligen och beställ samma dag som domänen lagts till på listan, så kanske du har en chans. Har en känsla av att "Göran Glück" har en liten funtion nånstans som bara listar "dagens" domäner och beställer dem samma dag...
Men för att tillföra till diskutionen, Nameseek är väl inte alltför snabba. Jag han själv registrera en domän på vanligt sätt via Loopia, trots att jag även beställt den via Nameseek... 112.50kr sparade... men jag kommer iaf fortsätta lägga beställningar på Nameseek för att öka mina chanser på snapbacks.
Hade 3 domäner jag ville ha i natt, 1 hann jag som som sagt köpa själv, men de andra två tog Göran... Synd att en bra domän som jag ville bygga seriöst på nu ska bli en futtig länksida i Göran's giganstiska länknätverk