Visa ett inlägg
Oläst 2007-07-08, 17:34 #46
brokep brokep är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
brokep brokep är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2005
Citat:
Originally posted by bjoahl@Jul 7 2007, 22:14
Man kan ju iaf konstatera att TPB gjorde årets sämsta mediakommunikationsinsats på nyheterna... snacka om självmål... med en sådan fin PR-möjlighet som ses av nästan varenda kotte (ovärderligt) ger man ett intryck att grundaren är uteliggare...
Skulle man ställt dit en slips istället som förklarar att det handlar om politiskt förbjuda ett företag, arbetstillfällen, facket, miljonbelopp, kräva RPS generaldirektörs avgång och lite annat journalistiskt godis...
Men björn! Du vet att vi inte har lust att ha slips på oss, du känner mig sen många år tillbaka ju. (Internt: vi kan ju köpa slips för björns pengar?).

Vi kommer inte vika oss, precis som Gottfrid säger. Det finns ingen anledning! Vi är tre personer som inte på något vis har lust att ändra på våra personligheter för att framstå som bättre i media. Vi är redan bra på det vi gör och som andra nämner här så tror jag folk respekterar oss för att vi inte behöver ändra på oss.
(Jag lämnade återbud för att sticka till tv-soffan kl 6 i morse för att jag var skittrött och småbakis, men det är ju en annan historia)

Dessutom gjorde inte gottfrid nåt dåligt intryck och jag vet att dom klippte bort mycket bra som han sa (vi disktuerade vad som sades både före och efter inslaget).

Hela den här historien visar bara på en endaste sak - TPB är obehagliga och måste bort, skit samma varför. Precis som både jag och Oscar Swartz har bloggat om så finns det _många_ som inte gillar TPB men som sitter på massa makt.. Kina v2.0 bor vi i just nu känns det som.
brokep är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat