Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-25, 20:41 #27
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Originally posted by elprisguiden@Jun 25 2007, 17:14

Det är bristen på bra inlägg som gör mej mer oroad.
True, det är inte ofta man ser spontant informella inlägg här på WN längre. Det finns en del personer som har gjort försök att skapa en sådan kultur men när folk lägger mer energi på att whina på "besserwissers och smutskastare" än att själva försöka bidra så är det ett slutande plan.

Vart är inläggen från stefanhansson som är genuint informella, utan egenintresse och som bidrar till forumet? "Mest aktiv i: Domännamn". Yeah, hell yeah.

Häromdagen hittade jag till den här tråden på webmaster world, http://www.webmasterworld.com/ecommerce/3363305.htm - varför finns det inga sådana initativ i sverige? För att det inte behövs? För att det är sådan ankdamm att vi tror att man inte kan dela med sig av ett enda tips utan att bli omkörda av konkurrenter?

När jag söker svaren på frågor. na jag inte kan lösa själv är det icq/msn som gäller, inte ankdammen WN. Särskilt inte när forumet är fyllt av domänspekulanter som inte ens har en riktig sida i sin profil. Bombasm.com? "Besök webshopen för intressanta erbjudanden".. mera banners.. snälla stefan hansson, berätta vad ditt bidrag senaste halvåret har varit till .SE i stora drag. Bortsett från att kalla dem som gör WN till det är för besserwissers?

Konstruktivt förslag för bättring på WN; spikade trådar med informell info (Hans tråd om trustrank är tex ett sådant exempel). Detta skulle ge ett incitament för dem med verklig kunskap att ta sig tid att samla dem här på WN. Ge lite perks som att en låst tråd även kompletteras med kontaktuppgifter till den ursprungliga författaren. Skriv in i reglerna för forumet att man får vara hur taskig man vill bara man har rätt :P
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat