Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
Tyvärr så verkar många tro att ett forum är en plats där man till varje pris skall framstå som kung. Skryt/överdrifter och klanka ner på andra är tyvärr allt för vanligt i detta och många andra forum.
Om man ber om hjälp i ett ämne så hjälper det ju föga att bli idiotförklarad eller behöva läsa 10 rader om va fantastik någon är innom det man frågar om utan att få svar på frågan.
Jag trivs med att hjälpa när jag har något att tillföra. Har passerat många trådar här på forumet där jag kunna hjälpa frågeställaren men låtit bli pga att några givit sig in och total förstört en seriös fråga. Den mest banala fråga för mig kan vara ett stort problem för någon annan, detta innebär ju inte att den som ställer en fråga är en idiot utan att vi ligger på olika kunskapsnivå gällande det ämne frågan gäller. Inom något annat kan säkerligen frågeställaren mer än mig.
Sedan har jag varken ork eller tid att anmäla inlägg som jag stör mig på, jag går vidare och lägger min tid på annat i stället. Tyvärr medför detta att jag tittar mer och mer sällan på forum jag inte riktigt tycker om tonen i.
|