Citat:
Originally posted by Jens@Jun 14 2004, 16:06
I helgen satt jag och godkände alt. nekade över 100 medlemmar. Det tog både tid och var svårt, att man felbedömt eller tryckt fel på någon tycker jag är normalt. Hur som helst slapp vi säkert 20 nybörjar frågor av de ungefär 40 medlemmar som inte blev godkända. Den här typen av frågor hör inte hemma här men nu tycker jag däremot den här frågan var så bra ställd att jag lät den vara kvar(såg den redan igår)+killen har intresse så varför inte, man kan väl göra ett undantag?
Förstår inte hur vissa kan tycka att vi har så låg nivå här när man i andra forum kan läsa hur hårda vi är på WN Visst sker det missar i modereringen men i överlag tycker jag det funkar bra...
|
okej, visst är det så. även om frågan är på en låg nivå så var den ju trots allt väldigt bra ställd och jag antar så länge det är undantag det handlar om och inte en beständigt lägre nivå så är det ju inga problem. eftersom ni verkar ha samma uppfattning om nivån så känns det ju iaf betryggande
visste för övrigt inte att det handlar om en sådan stor skara folk som ansöker. är givetvis en bedömningsfråga huruvida de är lämpliga eller ej och många har säkert mycket att tillföra även om det inte framgår vid ansökan. kan ju då möjligen vara bättre att fria än fälla.
kan man läsa det i andra forum? det är ju iaf gott betyg då