|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2003
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Aug 2003
|
Citat:
Originally posted by mattiasjarnhall@Jun 14 2004, 13:15
För mig handlar inte frågan om personen är tillräckligt duktig eller inte, utan av ditt bemötande i forumet.
Jag tycker inte man behöver trycka ner någon i skorna bara för att denne inte är världsmästare på domänpekning.
Jag är övertygad om att du är välidgt dukigt på vad du gör, men med "Du kanske skall ta dig en titt i spegeln!?" så tycker jag att du skall reflektera över ditt beteende gentemot andra, lite ödmjukhet skadar aldrig.
Personen i fråga må vara ung och kanske falla utanför ramarna för detta communitys regler när det gäller kunskap, men han lär ju inte bli särskillt motiverad av svar som dina.
Dessutom köper jag inte ditt argumet om att det är en trivial fråga, alla har vi olika intressen. Jag personligen ser gärna domännamn (och över huvud taget allt närtverksrelaterat) som en "blackbox", jag pluggar in något i ena änden och får ut något i den andre, vad som händer där emellan bryr jag mig inte mycket om. Jag tycker själva utvecklingsprocessen för att ta fram system är mer intressant, och har därför fördjupat mig inom dessa ämnesområden.
Därför behöver inte en fråga som denne vara "simpel" för mig, ellerhur?
Men för att inte glida för mycket från ämnet.
Att tråden inte hör hemma här skulle jag kunna acceptera då forumägaren naturligtvis själv sätter upp reglerna. Men jag tycker inte reglerna skall rättfärdiga någon messerschmitt att trycka ner andra.
Det som stör mig mest är att när jag läser "Dannys" inlägg så gör jag det med ett leende på läpparna, han verkar väldigt intresserad av detta ämne och hungrig på att lära sig.
Tonen i ditt svar är precis tvärtemot!
|
This guy has a point.
|