Citat:
Ursprungligen postat av hyperfly
Citat:
Ursprungligen postat av koala
Det är väl i och för sig inte så mycket att bli irriterad för att det är just 48 timmar. Med tanke på att det uppenbarligen inte var en automatisk process bör du väl vänta i alla fall en arbetsdag innan du blir irriterad.
|
Jasså?
Så när du hittar en ledig domän som är riktigt bra som du behöver direkt, då är det lugnt att en process som bör gå automatiskt tar 48 timmar när det borde ta 48 sekunder?
Jag säger inte att det inte är mitt fel, jag borde registrerat adressen genom Loopia istället där jag vet att det går direkt...
Men blir ändå irriterad och tycker att det är kefft att ett internetföretag 2007 inte registrerar domänen när den betalts.
Och jag undrar om det är så ofta.
|
Det är snarare du som är keff som inte kollar upp hur allt fungerar innan du betalar.
Oj jag köpte en bil!! Människan har funnits i 20000 år Vafaa gör inte min bil 120km/h+ för!!?
Jo du, antingen köper du en bättre bil eller så köper du från en bättre återförsäljare.
Du fattar nog poängen..
Och ja, det är väldigt vanligt att allt inte går på 48 sekunder på nätet.. lika vanligt som det är att alla bilar inte gör 120km/h.