Ämne: Swemedia?
Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-17, 23:31 #85
Layali Layali är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2007
Layali Layali är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2007
Tony, jag är glad för att du svarade, eftersom vilken läskunnig person som helst ser att dina argument är väldigt luddiga. Ang inspelningen, där bemöter du ju inte ens mitt påstående att ni nämner Swemedia först där, utan du säger enbart att inspelning skett. Ja? Har jag påstått något annat? Att du kan jämföra en försäljningsmetod, som innebär att en säljare ringer upp kund, för stressa fram ett avtal pga ett erbjudande som går ut några timmar senare med en kurs som kunden själv söker fram via kurskatalog eller hemsida, som dessutom inte har något som helst "specialerbjudande" är löjligt. Att kursen är tidsbegränsad är väl för tusan en helt annan sak! Tony, det är inte ett erbjudande, det är en faktisk kurs som kostar det den kostar, oavsett när man anmäler sig! Och initiativet tas helt och hållet av kunden! Jag har inga telefonförsäljare, och tänker aldrig skaffa några heller.

Ditt "förvirrad"-argument tycks komma från en treåring som blivit av med hink o spade i sandlådan. Där får du hållas själv, det tänker jag inte ens bemöta.

Först säger du att jag efterkonstruerar när jag påstår att ni hotade med inkasso, sedan säger du att det är självklart att ärendet går till inkasso om man inte betalar. Jaha? Vart vill du komma?

Jag vidhåller: Era försäljninsmetoder är tvivelaktiga, som en annan medlem här tidigare uttryckte saken. Om ni vill måna om ert företag, och slippa figurera i t ex forum som detta, så borde ni kanske göra något åt det.

Jag avslutar med att citera ett mejl, som av misstag skickades till mig av någon som vi kan kalla X på Swemedia till någon vi kan kalla Y på samma företag. Detta efter att jag hade haft ett låååångt samtal med X, där jag tog upp alla de saker som jag var missnöjd med ang swemedia. Det innehöll inte fraserna "Oj, tråkigt en missnöjd kund" eller "vi måste se över våra rutiner" eller annat relevant. Utan enbart dessa något torftiga rader, som jag tycker sammanfattar Swemedias företagskultur på ett visserligen kort, men dock målande sätt:

"Hon betalar. Sa att hon ska skriva att inlägg i spalten!"
Layali är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat