Nykomling
|
|
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 41
|
|
Nykomling
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 41
|
Det verkar som det är något fel på nenos supportmailadress.
Jag fick mycket riktigt ett svar i morse. (Även om han inte riktigt hade förstått vad jag menade. Men det har nog mer med min röriga beskrivning av problematiken att göra)
Så jag svarade på mailet och förtydligade vad som var problemen.
Eftersom jag inte hade fått svar på hela dagen och jag gärna vill få igång allt, så kontaktade jag supporten via chatten igen. Och då upptäckte han som jag pratade med nu att de inte hade fått in mitt svarsmail.
Detta trotts att jag använde mitt mailkonto som jag har hos neno och klickade på replay. Så kan det är så att felet ligger i neno/crystones support system. Alltså att problemet snarare är tekniskt (mailen kommer inte fram) än att de inte har någon som kollar mailen.
Det skulle förklara varför ingen av oss som har mailat nenos support har fått svar.
|