Visa ett inlägg
Oläst 2003-07-14, 18:37 #10
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
viper viper är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by dm.se@Jul 13 2003, 07:17 PM
Av de jag talat med per telefon och/eller träffat från forumet vågar jag inte direkt påstå att någon lider av sociala problem.

Däremot är vissa av oss här väldigt beroende av en driftsäker miljö som håller 24/7 oavsett man dricker öl eller ej... så grattis ni som har "vanliga" jobb där ni kan släppa jobbet när ni går hem. Jag är (tyvärr) inte en av dem

Mvh, Tobias
Känner igen det där. Jag kontrollerar alltid alla sidor, forum, och annat jag kommer åt via internet varje gång jag har tillfälle och fungerar inget så börjar jag fundera över varför. Sedan har jag en egen server här hemma där jag har minna små grejer som kan vara bra att ha om man inte är hemma utan hos någon annan eller utomlands. Men den måste fungera 24/7 annars får man nästan panik. Tex, man åker till usa och sedan behöver man några viktiga filer eller liknande som ligger på servern hemma som har dött av någon konstig anledning, när man kommer hem ser man att det har varit åska och strömen gick och sedan så slog inte maskineriet på sig ordentligt. Det är extremt irriterande, så jag kan väll säga att jag är beroende av att allt som finns omkring mig ska fungera konstant i princip. Vissa grejer behöver inte fungera men då är det sådana saker som är mindre viktiga

Se nu har jag återigen lyckats använda min social förmåga och skrivit något helt meningslöst som ingen orkar bry sig om. Så visst kan det säkert vara bra med en off-topic (Skitsnack rentut sagt) del i forumet där alla pratkvarnar kan snacka om sitt
viper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat