Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-14, 14:24 #8
Mats Simonsson Mats Simonsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 28
Mats Simonsson Mats Simonsson är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 28
Citat:
Originally posted by latexgumman@Jun 14 2007, 12:32
hej Johan Mats
Nu får fan <span class='highlight'>Crystone</span> AB börja skärpa sig, är det brister i kunskapsnivåer skall personerna sparkas direkt om dom inte klarar av att sitta på kundtjänsten om dom nu är anställda för det, annars skall dom helt enkelt inte vara där så är det.
Sedan att ni måste kontakta fram och tillbaka med neno vad är det för skit snack, har ni problem i er support se då till att dom får den kunskap dom behöver, jag har varit stor kund hos neno med flera konton och många domäner, men när man läser er okunskap om området så var det tur att jag flyttar ifrån neno/crystone till ett mer seriösare webbhotell.
Ni har i flrea trådar skrivit att ni har problem i er kundtjänst och att ni skall ta det med er kundtjänstchef, men nu ser man inget händer. tur att man inte valde er som webbhotell.
bättre än tidigare kan det alltid bli men att ligga på en skala 3av10 så blir väll allt bättre.
vill också påpeka att neno var 100% bättre innan <span class='highlight'>crystone</span> ab tog över :

Hej,

Självklart ska kompetensen på vår kundtjänst hålla en väldigt hög nivå, vår uppfattning är att det är så. Dessa kommentarer har dock fått oss att inse att vi inte själva skall bedömma vår kundtjänst utan detta skall göras av er kunder.
Utbildning sker kontinuerligt, dock så kommer denna ökas redan nu.

Vi lovar att fortsätta att jobba hårt med att förbättra dessa problem och vi hoppas på att slutresultatet ska bli att kvaliteten ökat.

Skulle det dyka upp några problem, tveka inte på att kontakta oss direkt.

Mvh

Johan & Mats
Mats Simonsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat