 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2007
Inlägg: 768
|
hej Johan & Mats
Nu får fan Crystone AB börja skärpa sig, är det brister i kunskapsnivåer skall personerna sparkas direkt om dom inte klarar av att sitta på kundtjänsten om dom nu är anställda för det, annars skall dom helt enkelt inte vara där så är det.
Sedan att ni måste kontakta fram och tillbaka med neno vad är det för skit snack, har ni problem i er support se då till att dom får den kunskap dom behöver, jag har varit stor kund hos neno med flera konton och många domäner, men när man läser er okunskap om området så var det tur att jag flyttar ifrån neno/crystone till ett mer seriösare webbhotell.
Ni har i flrea trådar skrivit att ni har problem i er kundtjänst och att ni skall ta det med er kundtjänstchef, men nu ser man inget händer. tur att man inte valde er som webbhotell.
bättre än tidigare kan det alltid bli men att ligga på en skala 3av10 så blir väll allt bättre.
vill också påpeka att neno var 100% bättre innan crystone ab tog över :angry: : :angry: :angry: :angry:
|