Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-14, 02:21 #3
Jan Jan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 41
Jan Jan är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 41
Okej, då är det alltså inte bara jag som har märkt en kvalitets försämring sedan uppköpet. Det är synd för jag har varit riktigt nöjd med neno.

När jag skickade ett meddelande via nenos formulär på kontakt sidan, fick jag ett mail med bland annat den här länken. http://kundservice.crystone.se/index.php
Där kan man chatta med crystones support. Den jag pratade med kunde visserligen inte hjälpa mej eftersom han inte var insatt i nenos system. Men skickade mitt ärende vidare till en annan person som skulle ta tag i det i morgon.

Så jag hoppas på det. I så fall är det inte supporten det är fel på utan kontaktinformationen på nenos hemsida som behöver uppdateras.

Det är dock lite konstigt att neno inte har en länk till http://kundservice.crystone.se/index.php på sin kontaktsida (http://neno.se/kundtjanst)


jihoakim
Bara en liten fråga. Märkte du också av en del nertid hos neno för ett tag sedan. Strax efter köpet. Antar att de flyttade alla nenos servrar till crystones serverhallar.

Men som du skriver. Det vore kul att veta lite mer hur köpet kommer påverka oss kunder. Jobbar de som drev neno kvar på neno eller är neno nu samma sak som crystone bara att det är ett annat namn och lite andra priser.
Kommer de införa samma regelverk och avtal som de har på crystone för oss neno kunder i framtiden. osv osv.

Som du skrev så kunde jag precis som du starkt rekommendera neno innan uppköpet. Idag skulle jag dock vare sej rekommendera eller avråda någon från att skaffa neno. Eftersom jag inte vet vad neno är längre.
Jan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat