Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-13, 19:45 #2
jihoakim jihoakim är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 56
jihoakim jihoakim är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Oct 2004
Inlägg: 56
Har och alltid fått superbra service hos neno supporten... dom har svarat snabbt och alltid engagerat sig för att snabbt lösa problemen...

men sen Crystone kom in i bilden har jag märkt en stor försämring... har fortfarande ett problem som jag misstänker jag nog inte kommer få svar på...
Ringde neno för nån dag sen...då hänvisades jag till Crystones support av telesvaret..

Kännner mig inte alls trygg med neno längre.. har inte fått någon information om Neno => Crystone affären alls.. och vad det innebär för mig som är både både kund och återförsäljare.. just nu känns det inte speciellt aktuellt att rekomendera neno som hotell till mina kunder.

Det hela känns väldigt... som din rubrik.. "Vad har hänt med neno"
jihoakim är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat