Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-12, 01:02 #4
anthony anthony är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2007
anthony anthony är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2007
Hej,

Jag vill lämna information om hur Videoboom.se hanterar e-postutskick.

Videoboom.se skickar inte ut otillåten e-post. Vårt nyhetsbrev går enbart ut till de medlemmar som frivilligt anmält sig till att få erhålla veckans populäraste videoklipp, nyheter samt information om kommande tävlingar.

Videoboom tar bort e-postadresser från alla som hör av sig till oss och ber att bli borttagna från nyhetsbrevet.

För att öka chanserna att vinna tävlingen har vi en "tipsa-vän" funktion som i detta fall verkar ha missbrukats. Vi sitter just nu och utreder vem/vilka som har använt verktyget till att tipsa folk på detta felaktiga sätt. Vi utesluter inte heller att det handlar om sabotage.

Om det är någon här på Webmaster Network som anser sig ha fått oönskad e-post så skall jag personligen se till att ni avprenumereras från nyhetsbrevet samt lägger dit er e-postadress i ett särskild filter för att undvika att ni erhåller fler oönskade mail.

Vi beklagar givetvis att vissa fått ta del av oönskade mail från Videoboom.se. Vi har redan förbättrat säkerheten genom att sätta en gräns på antalet personer som en tävlande kan tipsa samt ökat validering inför detta steg i tävlingen.

Mvh,
Anthony Khamsei
Marknadschef | Videoboom.se
[email protected]
anthony är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat