Citat:
Ursprungligen postat av Leon
Citat:
Ursprungligen postat av Adestro
|
Ja det va surt...
|
Va?
Killen hade ju löst det lätt genom att höra av sig till Loopia igen..
exempel: Loopia skrotade för ett tag sedan kostnaden för mySQL (dvs det var inte längre en extratjänst). Jag noterade sen att jag fortfarande fick en kostnad för detta på mina fakturor så jag mailade dom och påpekade
Dom rev mina fakturor och skickade nya
Slutsats: Om man får ett besked från webhotellet man inte gillar, kontakta dom igen.. det är inte så himla svårt menar jag.
Sen på den IDG sidan så länkas det till någon artikel och kommenteraren får Loopia att framstå som dåliga - fast då det i artikeln är IIS som är dom "dåliga"..
Synd att svenska folket är så dåliga på att läsa och tänka efter lite extra i många lägen (som att t.ex maila edt företag man inte kommer överrens med helt och fullt för att lösa saker och ting)