Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-07, 20:13 #239
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
Gidlof Gidlof är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
Originally posted by Westman@May 30 2007, 20:05
Citat:

Det finns så många som skulle vilja slå så det skulle bli alldeles för dyrt. Själv så förespråkar jag kastrering av våldtäkts-män/kvinnor. Snabbt, enkelt och synnerligen effektivt.
Vad är det som förhindrar en pedofil att fortsätta utöva sexuella handlingar på barn för att man kastrerar dem?

Jag förespråkar, det har jag alltid gjort, livstids - tills den dagen dom faktiskt dör - fängelsestraff. Den här typen av lagstiftning är naturligtvis mycket svår, och naturligtvis mycket kostsam, att upprätthålla, men det vore det bästa slaget av straff enligt mitt tycke. Att dömma en människa till döden är naturligtvist ett billigt och snabbt sätt att bli av med problemet, men enligt mig har inte pedofiler gjort sig förtjänta av ett dödsstraff. De förtjänar något mer smärtsamt och långvarigt straff - i livet.

Nej, mitt kort ligger för isolering i kammare - livet ut - med dropp som upprätthåller människan att leva vidare - samt med tvångströja så personen saknar möjlighet att på något sätt kunna ta livet av sig.

Det vore grejer det.
Gidlof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat