Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-06, 20:33 #4
autosvars avatar
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2006
autosvar autosvar är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
autosvars avatar

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Originally posted by melin@Jun 6 2007, 20:24
Som en del kanske sett i en annan tråd så tog jag över våldtäkt(.se)

Och nu tänkte jag be om tips på vad jag kan ha på den sidan (valdtakt.se ägs av Brottsoffermyndigheten och används inte till något, så dit kan jag inte peka den)

Kriterier
Jag vill inte tjäna en krona på sidan, så ingen reklam, inga sponsringssystem eller liknande (iaf ingen reklam som jag får betalt per klick, go-throughs etc).
Innehållet måste vara seriöst och moget (så jag vill inte ha förslag som "porrsida" etc).

Server
Sidan kommer ligga hos Loopia på deras Windows server och ha tillgång till mySQL

Skriv förslag här eller skicka till mig på mailen daniel kråka melinweb punkt com (alternativt i PM här inne)
Länksida som innehåller relevanta länkar och telefonnummer för offer, anhöriga och faktiskt även möjligtvis förövare. I det sistnämnda fallet ska det vara till organisationer eller vård som hjälper personer som utsätter andra för övergrepp och som insett att de vill sluta. Om du nu ska ha något textinnehåll bör det betona att en person som utsatts för övergrepp/våldtäkt ska söka hjälp för både sin egen (för att få stöd och hjälp) och för andras skull (så inte fler blir utsatta) och hur det ska gå till. Håll en lågmäld ton och gör det enkelt att hitta information.
autosvar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat