Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-06, 00:30 #37
hoxons avatar
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2004
hoxon hoxon är inte uppkopplad
Medlem
hoxons avatar

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Originally posted by acidflash@Jun 27 2006, 22:34
Nä det är självklart att det inte är någon hemlighet. Men när du ringer nix, så får du en automatisk röst som du följer, och där du sedan får svar att du ska ringa efter 2dagar för att sedan aktivera det.
Har du testat eller vadå?

Men om du är så jävla duktig borde du kunna sätta dig själv där och sköta försäljningen?
Tänk om mäniskan är ny? Kunde du ditt jobb första dagen du satt dig där?

Att ni klankar ner på folk är fan med en skam för mänskligheten, för dom är EXAKT lika mycket mäniska som du är. Och dom klagar inte på ditt arbete? eller gör dom det.
Jo men det är väl inte så att alla kör genom nix. De listor som våra säljare och mötesbokare kör på kommer från helt andra register som inte har ett smack med Nix att göra. B2B måste vara fritt annars skulle det inte vara så logiskt för utvecklingen och den fria marknadsekonomin. B2C har med integritet att göra. När jag är ledigt vill jag fan inte ha ett samtal från säljare, men när jag är på jobbet är det en del av mina arbetsuppgifter att bevaka vilka tjänster som vi skall ha.

Håller med någon som tidigare skrev att man skall vara trevlig mot säljare. De gör sitt jobb och det är inte min roll att vara otrevlig så länge de respekterar att jag kan sitta illa till. Hatar folk som pusha, skicka info var artig, skicka info och återkom.
hoxon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat