Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-04, 22:48 #172
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2006
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Reg.datum: Dec 2006
Jag satt och väntade på detta inlägg från dig Westman. Du är ganska förutsägbar...men det är ok....nån ska ju va det.

Citat:
För enbart TANKAR ska ingen låsas in. Det är ju så självklart att det knappt behöver sägas.
Helt rätt. Ingen ska låsas in för sina tankar.

Citat:
Enbart att utge sig för att vara Pedofil, borde leda till att man har förverkat sin rätt i samhället. Punkt slut.
Rent känslomässigt så tycker jag (och förmodligen 98% av Svenska folket) att dom borde låsas in.

Citat:
Nej. man ska inte låsa in Invandrare bara för att man är rädd för dom. Har dom gjort nåt olagligt, ja då låser man in dom. Enkelt.
Med pedofiler är det annorlunda.
Rent känslomässigt så tycker jag (och förmodligen 98% av Svenska folket) att dom borde låsas in.

Citat:
När sa jag att jag ville låsa in alla med en specifik sexuell läggning? Nu yrar du igen.
Jag sa PEDOFILER och inget annat.

Citat:
Alltid roligt med personer som tror att de har koll på vad de säger men motsäger sig själva.
Ännu "roligare" med folk som lägger mer kraft på att kristisera debbatörer och märka ord än att säga ett enda ont ord om Pedofil-Propaganda.
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat