Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-04, 18:51 #167
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2006
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Reg.datum: Dec 2006
Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Citat:
Ursprungligen postat av WebboT
När sa jag att jag ville låsa in alla med en specifik sexuell läggning? Nu yrar du igen.
Jag sa PEDOFILER och inget annat. När det är riktat mot mycket små barn tycker jag det är mer n befogat. Tycker inte du det?
Givetvis vill jag inte att min dotter utsätts för något; men någon rim och reson får det väl ändå vara. Du kan inte låsa in människor preventivt.

Det har hänt att jag fantiserat om att råna en bank; framförallt när jag var yngre. Borde jag därmed sitta inlåst för att jag tänkt tanken?

Oavsett hur motbjudande det är med pedofiler (och, ja, jag håller med), kan du inte vidta den typen av åtgärder för att de har de tänkarna. Om de försöker, eller ännu värre lyckas, omsätta det till handling skall självklart åtgärder vidtas. Det är inte heller något fel med rimliga försiktighetsåtgärder för att förhindra att det sker; fängelsestraff för otillåtna tankar är inte en rimlig åtgärd.
Nu är det ju inte tankar detta handlar om vilket du hade sett om du hade läst lite nogrannare.

För enbart TANKAR ska ingen låsas in. Det är ju så självklart att det knappt behöver sägas.

Här handlar det om spridande av glorifierad Pedofil-propaganda. Det samma som att uppmana andra till brott.

Hets mot folkgrupp är inte förbjudet i Sverige om man bara tänker på det. Men det är det däremot om man sprider det muntligt eller skriftligt. Vilket det ska vara.

Ett Citat från Pedofil.se:
Citat:
Det är naturligt för barn och vuxna att röra varandra, kramas, pussas och att smeka varandra, det stärker bandet mellan dem och tar relationen till en helt ny nivå. Sexuell njutning, mental tillfredställelse, orgasm, vänskap och kärlek är komponenter vilka alla bidrar till meningsfulla relationer mellan barn och vuxna. Det finns inget fel i att två älskande personer möts och njuter av varandras sinnen och kroppas, det finns inget fel i att två individer smeker varandra och viskar ömma ord, det finns inget fel i att ett barn och en vuxen utforskar de lustar som vi alla är fyllda med.
Här säger man alltså att, det är helt OK och t.o.m. NATURLIGT med sex mellan vuxna och mycket små barn.

Det finns faktiskt många sjuka och svaga hjärnor där ute som tror på denna propagandan eftersom att detta enligt en del i denna diskussionen tycker att detta bara är INFORMATION och FAKTA.

Ni som sitter och försvarar pedofil.se, har ni över huvudtaget besökt och läst sidan? Tror inte det, för då skulle ni inte kunna sitta och försvara den.
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat