Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-04, 12:41 #162
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Originally posted by Tez@Jun 4 2007, 12:02
Men det känns så otäckt när man får uppfattningen att en del inte tycker att det är fel, bara olagligt. Och jag har själv en del erfarenheter som gör att jag reagerar på just detta. Har dock inget större intresse av att berätta om dem just i det här forumet.
Varför måste jag säga rent ut att något är fel för att du ska förstå? Om du hade läst det jag skrivit tidigare om straffpåföljd, lagändringar osv. borde det framgått att jag inte anser att sexuellt umgänge med minderåriga är något jag tycker är rätt utan tvärt om. Det visar ju bara på att du (och många andra) inte alls är så speciellt intresserade av vad jag tycker är rätt eller fel utan att du snarare vill lägga ord i min mun för att få rätt själv eller för att det passar dig.

I övrigt när det gäller din åsikt om min parallell med homosexualitet så tycker jag knappast att du har rätt. Homosexualitet betyder att man är sexuellt intresserad av personer av samma kön och har inget med ålder att göra. Precis som heterosexualitet. Det utesluter inte att alls att en homosexuell person också är pedofil och tvärt om.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat