Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Citat:
Originally posted by -Tez@Jun 4 2007, 01:45
Citat:
Originally posted by -Westman@Jun 4 2007, 01:43
Citat:
Ursprungligen postat av Tez
Nu när jag ska lägga mig hoppas jag i varjefall, trots den hätska debatten om sajten borde få finnas eller inte, att de flesta här åtminstone är överrens om att en 50-årig inte bör tvinga på en 7-åring sitt könsorgan på vilket sätt det är må vara.
|
Det har väl konstaterats ett antal gånger att det är olagligt och ingen här har väl protesterat?
|
Jag var nog mer ute efter att jag ville höra att folk tycker det är FEL, inte bara att de förstått att det är olagligt.
Over and out! Sov gott alla.
|
Jag kom på att serverat på tallrik med lite morötter och potatis är inte olagligt. Lika osmakligt däremot.
Ska jag svara på om homosexualitet är fel också?
|
Jag tycker nog att sexuellt utnyttjande av barn är mer än bara osmakligt. Jag tycker det är FEL! Jag tycker heller inte att det på något sätt kan jämföras med homosexualitet, som handlar om vuxna människors kärlek för varandra. Att ens tala om homosexualitet i samma sammanhang är ju helt vansinnigt.
Ingenstans någonstans i mina inlägg har jag skrivit något nedvärderande om någons sexuella läggning. Det jag har skrivit är att jag tycker sexuellt utnyttjande av barn är fel. Och mer än fel, det är så otroligt fel som det bara kan bli, oavsett vilka apor som pillar på varandra.
Har faktiskt inte ens sagt att jag tycker sidan ska tas ner, men jag har sagt att jag inte tycker den är en objektiv och informativ informationssida om pedofili, utan en sida som vill propagera för, och förhärliga det. Och balanserar på gränsen för vad som är tillåtet.
Kan det verkligen vara möjligt att du menar att du inte tycker att sexuellt utnyttjande av barn är äckligare än att äta kokta morötter!?