Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-02, 17:40 #77
pitbulls avatar
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pitbulls avatar

Reg.datum: May 2004
Ärligt talat: Är detta verkligen ett problem?

Det finns mängder av trådar som jag inte läser och många avdelningar som jag sällan besöker på forumet. Precis som det ska vara... Jag förstår ärligt talat inte varför en del medlemmar känner sig tvingade att läsa varje tråd och inlägg som skrivs på forumet. Om tråden/avdelningen känns ointressant för er - så låt bli att läsa. Svårare än så är det inte.

Njaee, Det är nog missunnsamhet som lyser igenom till viss/stor del. Varför "tjatas" det annars om att IDN-domänerna var gratis? Ni har ingen aning om en domän eller flera domäner är gratis eller ej. Jag har själv köpt ett femtiotal .se-IDN-domäner för fullt pris (innan och efter gratisperioden). Kvalitén och värdet på en domän utgörs inte av registreringskostnaden.

F.ö. anser jag att det finns viktigare saker att angripa/komma-till-rätta-med på WN. "Fjortisinlägg", egenreklam, avsaknad av hemsida i profil är några exempel.

Reglera i.s.f. hellre en inläggsgräns för att posta i försäljningsavdelningarna. Säg: 500 inlägg t.ex. - Då kan ni vara tämligen säkra på att det inte är någon "Log-in-get-rich-quick-snubbe" som postar i.a.f.

Ett diskussionsforum utgörs som bekant av sina medlemmar. Kanske är det här som fokus ska läggas och ribban höjas? Med tillräckligt hög/sansad/professionell nivå på medlemmarna så infinner sig sunt förnuft per automatik.

/S
pitbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat