Visa ett inlägg
Oläst 2007-06-01, 23:51 #55
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Eftersom jag är emot domänhandel när det gäller domäner utan idé eller innehåll så ja vi står på olika sidor, det är ok om man bygger upp ett projekt och lägger upp en site och av någon anledning inte slutför projektet så visst kan man ta lite betalt för den om man säljer hela komceptet och idén.

Om man reggar domäner helt utan projekt eller innehåll så kan inte jag se nåt positivt i det och alla gratis IDN domäner som reggades borde det vara straffavgift på om syftet var att sälja dom så fort man kan hehe...

Om man säljer ett helt projekt så är det ok tycker jag även om man bara har fått upp en site och av tidsbrist eller annan anledning inte slutför projektet så finns det något värde i det åtminstone till skillnad från bulkregistrerare av domäner i syfte att försöka hitta nåt namn som nån vill betala för.

Att regga IDN domäner som finns motsvarande i icke IDN och till råga på allt försöka kränga dom till ägaren av icke IDN domänägaren borde det vara skottpengar på liksom för all annan scam som försigår inom domänförsäljning med bkuffar om att andra vill regga dom och nu får du chansen för "bara" 1 900 - 3 500 kr köpa den först...
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat