Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Feb 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Feb 2004
|
Fel fel och åter fel igen. För det första har jag reggat 3 domäner, vilka inte har postats till salu här, för jag har planer på att göra ngt med dom (så där förstår jag inte hur du kan skriva "DU och dom andra skapat problemet"...
Men det är inte meningslösa domäner som registrerats. Bara för att du saknar fantasi om vad man kan göra med domänerna är det väl inte mitt problem?
Jag har sett flertal domäner till försäljning under dessa veckor (ja IDN) som jag mkt väl kunde ha tänkt mig att köpa, om jag inte hade haft så många projekt på is.
Vad och hur mkt man registrerar har väl inte du med att göra? Valet ligger ju ändå i din hand att INTE läsa trådarna där det står IDN-domäner.
Det är alltid först till kvarn som gäller, och det har det alltid varit. Så om någon nu råkade knycka domänen jag kom på senare, så vill jag gärna se att den hamnar här på forumet för att köpa upp den.
Åter igen, det finns många ord "keywords" som jag inte ens tänkt på, men som hade passat utmärkt för en del av mina projekt. Därför ser jag gärna att det postas på fler domäner.
Men visst, varför inte stänga för en grupp bara för att en del andra inte kan hålla sig för att läsa trådarna...
|