Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jul 2003
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jul 2003
|
Eftersom jag redan hade en fungerande sajt när jag började sälja lade jag in ett kundkorgssystem (med adminsidor och annat "bakom kulisserna"), istället för att använda en komplett shop med sidmallar. Det funkar helt perfekt för mig.
PayPals kundkorgssystem kan jag inte rekommendera (för bökigt och opraktiskt). Scriptet som jag använder är gammalt och han som utvecklade det har tyvärr övergett det, men det finns andra som fungerar ungefär likadant., dvs. du lägger in knappar till kundkorgen på din existerande sida.
Jag säljer digitala produkter och behöver något som även sköter automatisk leverans efter slutförd betalning, men jag får intrycket att du ska sälja fysiska produkter och då finns det ännu fler script att välja på. Många kan hålla reda på lager m.m.. Jag kan inte rekommendera nåt särskilt eftersom jag inte har provat, men googla först på "PayPal shopping cart script" eller nåt, och sen igen på namnet när du har hittat nåt som verkar vettigt, för att se vad andra tycker om det.
Lycka till!
|