Visa ett inlägg
Oläst 2007-05-30, 13:20 #4
Starwebs avatar
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2004
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare
Starwebs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Håller med tidigare talare. Du har tydligt framfört vad som gäller så kunden är inte ovetande på något sätt. Sedan gäller även sunt förnuft, om skylten väger såpass lite att det är rimligt att den kommer blåsa bort om det blåser mycket en viss dag så kommer den troligtvis det också.

Av samma orsak köper jag inte en guldklocka och lägger på trottoaren för sannolikheten är rätt stor att den då kommer "blåsa bort". Inte hade jag då kunnat komma tillbaka till säljaren och säga att den försvunnit så nu vill jag ha en ny...
(Kanske dålig jämförelse mellan guld/stöld och papper, men du förstår nog principen)

- Det jag däremot hade rekommenderat dig att göra framöver är att döpa om produkten till "inomhus-reklamskylt i storleken 70x100", eller dylikt så att det redan från start framgår bättre att produkten är avsedd att användas inomhus/i byggnader. Alternativt att OM de nu ändå tänker använda den utomhus så ge gärna bra tips på hur de bättre kan tynga ner skylten så att den står fastän det blåser. Kanske någon form av tyngder på vardera ben?
Starweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat