|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Apr 2005
|
Hej Lukas,
Om du besöker detta wn lite mer frekvent än varannat år, så skulle du säkert uppleva att dina inlägg blir mer aktuella och adekvata.
Sen vad gäller "mitt problem" kring RIKTAD, så råder jag dig till att läsa tråden sakta från början igen, så slipper jag upprepa mig och trötta ut andra forummedlemmar.
Men visst, precis som alla andra .se-ombud behöver de numera enligt ombudsavtalet ha en pris- och infosida - Detta kontrolleras även numera av IIS till skillnad från tidigare.
(Riktad har inte visat detta innan)
Ja, efter att jag skrivit inlägg här (jag säger inte pga, men efter) - så har Riktad ansökt om att använda RIKTAD Networks som varumärke.
(RIKTAD Networks 2007/02231 0388859 38 NAT) Detta var inte gjort tidigare utan de använde d/b/a och använde bolagsnamn som inte existerade.
En annan liten lustighet är att RIKTAD som är medlemmar i Registrars etikkommitté, oavsett under vilket namn eller regnummer,
efter mina inlägg här registrerat .se-domäner hos TBA Media (dvs hos registrars.se´s ordförande)
Kan väl finnas nån vettig förklaring som att TBA har bättre snapback-funktion eller nåt - vad vet jag...
Men vill du förklara ditt plötsliga intresse för detta - föreligger det en affärsrelation eller ...
|