Citat:
Originally posted by Mats@Jun 5 2004, 00:31
Jag blev också uppringd för någon vecka sedan av en säljare från Cibus som ville sälja på mig ett annonspaket på Ebasar för endast 995.-
Jag fick då veta att sajten (Ebasar) skulle hårdlanseras med reklam fr.o.m den 1 juni på 100-tals andra sajter samt i press, två datortidningr skulle ha stora repotage om Ebasar. Dessutom skulle ett mejlutskick göras till 1 miljon adresser den 1 juni, detta blev dock något framflyttat men hårdlanseringen är väl inte så lätt att flytta på... den borde ju vara bokad.
Med löfte om detta så bokade jag ett år för 995.-
Nu har det gått 5 dagar sedan hårdlanseringen och jag har fått hela 2 besökare, får väl hoppas att det kommer två till när mejlutskicket görs...
Vore intressant om någon från Cibus eller Ebasar läser detta och kan klargöra vad det är som gäller. Fram tills dess så kan jag inte annat än att varna för detta fantastiska paket.
// Mats
|
Mats, be att få en lista på alla sajter, tidningar samt övrig Media som dom skulle lansera tjänsten via. Håller de inte vad de lovar så är det ju lätt att få tillbaka pengarna samt svartlista dem.